Szilvia Bogdán
Bogdán Szilvia közel három évtizedes tapasztalattal rendelkezik stratégiai HR-vezetés, szervezetfejlesztés, digitális HR-technológiák bevezetése és vezetőfejlesztés terén. Tapasztalatát nemzetközi és magyar tulajdonú vállalatokban betöltött vezetői szerepei révén gazdagította: FMCG vállalatoknál, kereskedelmi területen, valamint globális szolgáltatóközpontokban, továbbá a gyógyszeripari szektorban is. Rendszeres előadója és moderátora szakmai konferenciáknak, fórumoknak. Emellett aktívan részt vesz nemzetközi kerekasztalok, szakmai együttműködések, oktatási és mentorprogramok munkájában is. A HR döntéstámogató szerepét és szervezeti beágyazottságát képviseli, a digitális munkavállalói élmény elkötelezett nagykövete. Szilvia szakmai fókusza a HR-digitalizációján, a mesterséges intelligencia felelős alkalmazásán, valamint a teljesítmény- és utódlástervezésen keresztül a munkahelyi transzformáció támogatására irányul. Szisztematikus gondolkodásmódja és ágazatközi tapasztalatai lehetővé teszik számára, hogy széles körű, stratégiai rálátással formálja a magyar HR-szakma jövőjét. 2019 óta erősíti a NEXON csapatát Chief People Officer-ként. A NEXON igazgatótanácsának tagjaként aktívan részt vesz a vállalat humán erőforrásának fejlesztésében, és a digitális HR-megoldások stratégiai alakításában. Vezetőként elkötelezett a sokszínűség és az befogadó vállalati kultúra iránt. 2019 óta aktív tagja az AmCham HR Bizottságának, 2025. szeptembere óta a tagok által megválasztott HR Bizottságának elnöke (HR Committee Chair). A több mint 3.000 szervezetet támogató NEXON kulcsszereplőként van jelen a magyar HR-szolgáltatási piacon, komplex HR-, bér- és munkaügyi rendszereivel, valamint digitális megoldásaival. Vállalati szinten a NEXON kiemelt figyelmet fordít a munkaerőpiaci trendek elemzésére, az adatvezérelt HR-re és a digitális transzformáció támogatására. A bértranszparencia kérdéskörében Szilvia kiemelten fontosnak tartja a jogszabályi megfelelés és a munkáltatói bizalom és a vezetők felkészítésének összhangját. Felkészült a 2026-tól életbe lépő uniós irányelv gyakorlati bevezetésére, amely alapjaiban alakítja át a bérpolitikai folyamatokat. Hangsúlyt helyez arra, hogy a transzparencia ne csupán adminisztratív kötelezettség legyen, hanem a szervezeti kultúra részévé váljon, támogatva a méltányos és fenntartható munkavállalói élményt.
Construction Industry 2026
AI in Business 2026
Portfolio Insurance 2026
25 years of Portfolio Conferences
The Portfolio Group's event division has been shaping the professional events market for over two decades, continuously in a market-leading position. We organize 60 business conferences and nearly 10 awards ceremonies nationwide each year, setting the direction in 9 industries: economy, agriculture, real estate, healthcare, finance, automotive, energy, IT, sustainability. We reach 40,000 participants annually. The name Portfolio Events is a guarantee of high-quality professional content and outstanding B2B and B2C networking – in premium hotels, exclusive environments, with business networking and lead generation opportunities. So far, more than 7,000 speakers and nearly 50,000 companies have participated in our events: experts, top executives, decision-makers, opinion leaders, owners. Join us and level up - we provide the top community of the domestic business sphere!